El BLOC de Dénia, Oliva i Gandia unifica les felicitacions de Nadal per reivindicar el tren

Els nacionalistes han mostrat el seu compromís de treballar conjuntament perquè l’esperada infraestructura siga una realitat el 2010. Animen la ciutadania de la Marina Alta i la Safor a participar a la concentració convocada a Dénia el pròxim dia 30 de gener.

El BLOC felicitarà enguany les festes i l’any nou des d’una vessant reivindicativa i unitària. Així, els col·lectius de Dénia, Oliva i Gandia recordaran a les seues targetes de Nadal la necessària connexió ferroviària de les tres ciutats. La presentació ha tingut lloc aquest matí a Dénia amb la presència dels regidors de la capital de la Marina Alta, Pau Reig i Pepa Ribes, el portaveu d’Oliva, David Gonzàlez i els edils de Gandia, Josep Miquel Moya i Facund Puig, a més de la nova secretària local, Lorena Milvaques.

Per Pau Reig aquesta iniciativa conjunta vol representar “el compromís del BLOC de treballar conjuntament perquè el tren Gandia-Oliva-Dénia siga una realitat l’any vinent i no es quede als calaixos com ja va passar el 1995 o el 2000. I és que tenim cada vegada més por que aquesta reivindicació es quede en l’aire”. El portaveu nacionalista ha animat la ciutadania de la Safor i la Marina Alta que es manifeste el pròxim 30 de gener, a les 17.30 hores, a Dénia.

Precisament, per al regidor d’Oliva “ara és el moment de fer pressió perquè a Madrid i a València ens escolten: volem que el tren siga una realitat el 2010, no volem més protocols a llarg termini”. Gonzàlez ha mostrat la seua preocupació després que a algunes filtracions aparegudes als mitjans de comunicació “es parle d’una connexió ferroviària d’alta velocitat València-Alacant entre 2025-2030 i no diuen res del tren Gandia-Oliva-Dénia”.

“La vertadera Grossa de Nadal per al País Valencià seria l’anunci immediat de la construcció del tren, però si la ciutadania vol participar al sorteig s’enganya comprant les paperetes del PP i del PSOE, els quals tenen una concepció radial de les infraestructures de l’Estat. Primer Madrid i després els voltants”. El portaveu de Gandia ha recordat que PP i PSOE només reivindiquen el tren des de l’oposició. Josep Miquel Moya ha anunciat que, un any més, “des de la Safor tornarem a demanar els Reis d’Orient que envien Carbó a Zapatero i Camps”.

Arxivat en: Comarcal, Economia i Ocupació