El Grup Municipal del Bloc-Verds a l’Ajuntament de Gandia i el col·lectiu local del Bloc de Gandia presenten al·legacions a l’Estudi d’Impacte Ambiental del Projecte de Construcció: “Carretera N-337. Accés sud al Port de Gandia des de la carretera N-332, punt quilomètric 200+800”.

Davant l’anunci del Ministeri de Foment, publicat en el BOE número 161 de 3 de juliol de 2010, en el qual es sometia informació pública l’estudi ambiental per a l’accés sud al Port de Gandia, i després d’haver-lo analitzat amb deteniment, el Grup Municipal del Bloc a l’Ajuntament i el Col·lectiu local del Bloc de Gandia han presentat una sèrie d’al·legacions perquè siguen estudiades pel Ministeri.

Les al·legacions van encaminades per un costat a la demanda d’adequació dels apartats de “Mesures Correctores” i de “Programa de Vigilància Ambiental” i per l’altre fa referència a 8 punts molt concrets: l’ús de topònims, els “antecedents”, l’afecció a la fauna del Paisatge Protegit del Serpis, els talls d’alguns camins rurals, la interrupció de la Via Pecuària i la Via Romana de la costa, les pantalles acústiques, l’accés al barri de Rafalcaïd i la rotonda al barri de Venècia.