Els regidors del Grup Municipal del BLOC-Verds, Josep M Moya, Facund Puig i la secretària Local del BLOC, Lorena Milvaques, juntament els candidats i les candidates del BLOC al Grau i la platja, Ana Miñana, Vicent Mengual i Amparo Figueres, es van reunir ahir amb el veïnat de la platja de Gandia. L’acte s’emmarca dins la campanya informativa iniciada pels econacionalistes per informar la ciutadania de les novetats al voltant del projecte del tramvia, “davant l’opacitat i del govern d’Orengo i Mut”, i el posicionament de la formació.

Entre altres qüestions Moya va recordar que el “tramvia ens costarà 4,1 milions d’euros a l’any (11.200 € diaris) durant 50 anys, en diners o en patrimoni municipal, tan se val. Eixes són algunes de les novetats del tramvia, que el govern amaga o vol contrarestar amb macrocampanyes farcides de mentides, i que el Bloc-Verds estem explicant a la ciutadania”.
Precisament, la falta d’informació i participació va ser una de les principals reivindicacions dels assistents a la reunió, els quals van rebutjar majoritàriament el projecte i van apostar per altres alternatives de transport públic menys agressives des del punt de vista econòmic, urbanístic i mediambiental.