El Grup Municipal del BLOC-Verds: Compromís a l’Ajuntament de Gandia responsabilitza l’anterior i l’actual alcalde del tancament del centre de salut de Marxuquera.

Per al BLOC-Verds: Compromís l’anterior govern (PSOE) no va fer cap esforç per tal d’adequar l’espai de consulta a les demandes de la Conselleria de Sanitat. Els econacionalistes però, també responsabilitzen el PP, ja que tan des de l’oposició com des de govern no han fet cap gestió per evitar el tancament del servei mèdic de Marxuquera. “La Conselleria ha buscat una excusa  per suprimir el servei”, ha denunciat el regidor del BLOC-Verds: Compromís, Facund Puig.

Per a Puig és inadmissible que el veïnat de Marxuquera s’haja de desplaçar a Barx o Gandia per rebre atenció mèdica. “Sobretot, si tenim en compte que hi ha molta gent gran al barri i les dificultats de comunicació. A més, estem parlant d’una inversió mínima en un programa informàtic. En lloc de millorar, anem perdent serveis bàsics per a la ciutadania”.