Facund Puig insta el govern local a abordar un projecte a curt termini que acabe amb els problemes actuals de mobilitat entre la ciutat i els districtes marítims.

El regidor del Grup Municipal del BLOC-Verds Compromís, Facund Puig, ha plantejat hui a la Comissió del Ple d’Alcaldia i de Règim Interior la necessitat urgent de dissenyar una alternativa per tal de millorar el transport públic entre Gandia, el Grau i la platja, “sobretot una vegada desestimat el projecte del tramvia de l’anterior govern”.

En aquest sentit, Puig ha recordat que el BLOC-Verds Compromís ja es va oposar al projecte del tramvia, tal i com estava plantejat per PSOE i Plataforma i va proposar diferents alternatives, com ara “un metrobús, l’aprofitament de les actuals vies del tren o un altre tipus de transport públic més barat, ràpid, eficaç, sense impacte i mediambientalment sostenible”.

L’edil econacionalista ha instat el govern local a abordar un projecte a curt termini “que puga donar solució a la problemàtica que l’actual servei presenta”.