Ocuparan les responsabilitats d’Organització i de Dinamització, respectivament.

LORENA MILVAQUES, Secretària Local: “Encetem una nova etapa de consolidació i creixement, on ens obrim per a sumar als ciutadans i ciutadanes actius que vulguen participar fent més gran eixe compromís de les persones, de la gent que vol una societat valenciana millor. Comença un nou viatge i comptem amb tu.”

Gandia, 13  març de 2012.-
Dona i Joventut, aquesta és la nova aposta del col·lectiu local del BLOC-Compromís de Gandia per dirigir la línia d’estratègia política dels propers anys. L’assemblea local del BLOC d’ahir va ratificar l’elecció de l’actual secretària local del BLOC JOVE, Laura Morant com a responsable d’Organització. També s’incorpora a la direcció Alícia Izquierdo, secretària comarcal del BLOC JOVE i membre de l’Executiva Nacional del BLOC. Izquierdo s’encarregarà de les polítiques de dinamització.
La secretària Local del BLOC-Compromís de Gandia, Lorena Milvaques va mostrar la seua satisfacció i il·lusió per la conformació d’un equip jove, però amb molta experiència amb el qual s’ha marcat l’objectiu de treballar “per dissenyar l’estratègia política del BLOC de cara al 2015, així com eixamplar la marca Compromís a la nostra ciutat”.
De fet, Milvaques ha anunciat que en breu es presentarà la campanya “Més Compromís” amb què la coalició (que integra el BLOC, Iniciativa i Els Verds) vol continuar sumant forces i suports al nou projecte. “Els nostres objectius són ben clars: plantar cara al bipartidisme i consolidar un espai polític en clau pròpia, progressista i plural, des del valencianisme, l’esquerra i l’ecologisme.”