Laura Morant: “El PP no pot evitar, per molt que intente amagar-ho o manipular-ho, el dret de les persones a reivindicar uns serveis públics. I això és el que fa la gent quan ix al carrer”.

Gandia, 21 de març 2012.-
La secretària local del BLOC JOVE de Gandia, Laura Morant, davant les declaracions del secretari general del PP de Gandia i de les NNGG, ha volgut aclarir que “quan el PP diu que la gent no es pot manifestar en un moment determinat, en realitat està dient que no es pot manifestar, a seques, que és el que en realitat els agradaria”.

El BLOC JOVE com a membre de la plataforma per l’Ensenyament públic de la Safor-Valldigna, ha donat suport en tots els casos, a les accions reivindicatives que s’han convocat tant des dels sindicats com des de les  associacions estudiantils, en contra les retallades en els serveis públics els darrers mesos.

Laura Morant ha explicat que “els agradaria que la gent no eixira al carrer, que els nostres joves no protestaren a pesar de les pèssimes condicions en què es troben en molts dels centres educatius i sanitaris. Els agradaria que la gent estiguera impassible a pesar de les retallades previstes en serveis públics, en justícia (retallada en un 25% dels reforços en personal dels jutjats actuals; manca de material), en sanitat, en funció pública i en educació (en línies i programes educatius per previndre el fracàs escolar i falta d’inversió en centres i en el pagament de despeses comunes)”.

Des del BLOC JOVE lamenten que el PP intente enganyar els ciutadans buscant la confrontació, per amagar les seues pèssimes gestiones econòmiques. Els joves de Compromía demanen al regidor Guillermo Barber “que es centre en les seues tasques de govern, que falta li fa fer feina, i a NNGG que deixen de manipular i enganyar els ciutadans cada vegada que hi ha una concentració pacífica contra les retallades en els serveis públics dels seus “jefes” del PP.”

Per al BLOC JOVE una vegada més, el PP demostra la seua poca ètica, no solament amb les retallades i el malbaratament de diners públics, sinó amb un capítol més de manipulació, en un intent de tapar la nefasta gestió del govern valencià, de la qual cosa és víctima bona part de la població. “El PP no pot evitar això: que la gent reivindique el dret a uns serveis públics dignes. I això és el que ha fet la gent quan ha eixit al carrer.”