El BLOC-Verds: Compromís per Gandia anuncia que estarà d’acord amb qualsevol iniciativa que permeta esclarir tots els detalls relacionats amb l’organització i la realització del Creuer dels Borja o de qualsevol altra actuació duta a terme pel govern de la ciutat passat, present o futur amb els diners de la ciutadania.

FACUND PUIG: “Ens encantaria que el Partit Popular, que encertadament ha procurat aclarir esta qüestió, posara el mateix interès de fer públic els costos dels esdeveniments que ha organitzat des que governa la ciutat, com ara el concert de David Bustamante de l’11 de febrer passat. I és que tres mesos després d’haver sol·licitat la relació d’ingressos i de despeses encara no me l’han proporcionada.”

Gandia, 25 de maig de 2012.- “El Creuer dels Borja no va ser una bona idea i l’opacitat demostrada pel govern que el va programar va acabar desvirtuant encara més un dels esdeveniments que es va vendre com a central en la commemoració de l’aniversari del naixement de Francesc de Borja.”

Per aquesta raó, el regidor del Grup Municipal del BLOC-Compromís a l’Ajuntament de Gandia, Facund Puig considera benvinguda la informació proporcionada ara pel govern del Partit Popular. I és que consideren que la ciutadania no hauria d’esperar a canvis de signe polític en el govern de la ciutat per poder saber què costen les iniciatives que du a terme l’administració municipal. L’edil econacionalista ha recordat com pocs dies després de l’arribada del vaixell al port de Gandia, van demanar la convocatòria extraordinària d’una Comissió de Promoció Econòmica perquè se’ls informara del cost de l’esdeveniment. La informació que van rebre del responsable de Promoció Econòmica parlava d’un dèficit  provisional entre els ingressos i les despeses de 350.000 euros, dels quals 200.000 els pagaria l’Ajuntament de Gandia i la resta altres administracions públiques. “A pesar d’haver sol·licitat a l’anterior govern que completara definitivament eixes dades una vegada comptabilitzades totes les factures, mai més vam obtindre cap tipus de resposta.”

Així, Compromís ha anunciat aquest matí que donarà suport a qualsevol iniciativa que permeta esclarir tots els detalls relacionats amb l’organització i realització del Creuer dels Borja o de qualsevol altra actuació duta a terme pel govern de la ciutat passat, present o futur amb els diners de totes i de tots els ciutadans.

“I dir això ens ve molt bé per afirmar que ens encantaria que el Partit Popular, que encertadament ha procurat aclarir esta qüestió, posara el mateix interès de fer públic els costos dels esdeveniments que ha organitzat des que governa la ciutat.” Puig també ha recordat que, tres mesos després d’haver sol·licitat la relació d’ingressos i de despeses del concert de David Bustamante celebrat a Gandia l’11 de febrer d’enguany, encara no li l’han proporcionada. “No voldríem haver d’esperar a la pròxima legislatura per conéixer el balanç d’eixe concert, de la mateixa manera que no hauríem volgut haver esperat 18 mesos i un canvi de partit en el govern de la ciutat per saber què ens va costar als gandians el famós passeig municipal pel Mediterrani.”