Facund Puig: “el Consell Econòmic i Social de la ciutat es va comprometre a convocar una reunió conjunta amb tots els agents implicats per tal de dissenyar les línies bàsiques del programa social d’ocupació”.

Vistes les declaracions de la responsable del Departament d’Ocupació de l’Ajuntament de Gandia efectuades ahir en relació a la creació d’un Programa Social d’Ocupació, el Grup Municipal del BLOC-Verds Compromís a l’Ajuntament de Gandia vol recordar al govern municipal que en el Consell Econòmic i Social de la ciutat es va comprometre a convocar una reunió conjunta amb tots els agents implicats per tal de dissenyar les línies bàsiques d’eixe Programa.

Convé recordar que van ser diversos els membres del Consell Econòmic i Social els que en l’última reunió celebrada van proposar la idea de dotar una partida dins del Pla d’Ocupació destinada a ajudar a aquelles persones amb major dificultat per a trobar treball i amb risc d’exclusió social, i va ser en eixe context que el govern va adquirir el compromís de convocar Càritas, Creu Roja, els representants dels partits polítics, els representants sindicals, els empresarials… que formen part del Consell a una reunió específica per a abordar eixa qüestió.

És per això, i amb la voluntat de continuar el clima de consens i de participació amb què va nàixer el Pla d’Ocupació, que el nostre grup municipal demana al govern la convocatòria d’eixa reunió per dissenyar les línies bàsiques del nou pla.