Estos dies està repartint-se el Butlletí d’Informació Municipal (BIM Gandia) nº 10. Com ja s’ha dit moltes vegades, per al BLOC-Verds: Compromís més que un butlletí d’informació municipal és un pamflet purament propagandístic d’allò que li interessa al govern del PP, a més d’un àlbum fotogràfic del senyora Torró i el seu equip, i on la veu de l’oposició no compta per a res.

És curiós i alhora contradictori que, ara que estem en crisi econòmica,  i per part del govern del PP es retallen els serveis públics, les ajudes a entitats, i es pugen els impostos als ciutadans, es continue pagant, de fons públics, una   publicació d’estes característiques.

Per a la portaveu econacionalista, Lorena Milvaques, “si el Partit Popular de Gandia vol fer propaganda de les seues accions, que se les pague dels seus diners, com sol dir el Sr. Torró, i no del de la butxaca de tots els ciutadans.”

Per això, des de exigim un BIM participatiu, que tinga espai no sols per a tots els partits polítics sinó també per a  les nostres entitats com les falles, la setmana santa, els barris, etc) i totes les associacions, i no un NODO com és actualment.