El BLOC lamenta que el PP local no defense els interessos de la seua ciutat davant la Generalitat.

Gandia, 27 de desembre de 2012.-

Una a una, el PP ha fet valdre la seua majoria absoluta a les Corts Valencianes per tombar les més de 1.000 esmenes presentades pel Grup Parlamentari Compromís als Pressupostos de la Generalitat per a 2013. Pel que fa a Gandia, el col·lectiu local del BLOC-Compromís va presentar al voltant de 27 projectes per tal de ser inclosos a l’esborrany, la majoria d’ells exclosos o amb insuficient consignació pressupostària.

Propostes que incidien en àmbits d’actuació com l’educació, la sanitat, benestar social, infrastructures i transport, o medi ambient, entre altres. Ent total, al voltant de 250 milions d’euros en inversions que no s’han tingut en compte per la Generalitat.

Per al regidor, Facund Puig “és lamentable que la nostra ciutat quede marginada, un any més, als pressupostos de la Generalitat, però també que el govern de Torró mire cap a l’altre costat, mentre els seus companys de partit menyspreen i castiguen la ciutadania de Gandia. Des de Compromís continuarem treballant per un vertader canvi a les administraciones que prioritze les polítiques  que afecten directament a les persones”.