Compromís denuncia que el regidor Víctor Soler hi va assegurar reiteradament que aquest rescat seria a cost zero per a l’Ajuntament de Gandia, la última vegada fa només una setmana. Pocs dies després el Govern anunciava que la mesura costarà 340.000 euros.

Gandia, 15 de març de 2013.-
El Grup Municipal Compromís a L’Ajuntament de Gandia ha mostrat la seua indignació pel que suposa un capítol més de la trajectòria de mentides a la que “per desgràcia ja ens té acostumat el Govern del Partit Popular de Gandia”.

Amb aquesta contundència s’ha expressat la regidora-portaveu de Compromís, Lorena Milvaques, després d’assabentar-se que el Govern Local havia anunciat que el cost de rescatar 4 llicències de taxis a la ciutat costaria 340.000 euros a l’Ajuntament.

Milvaques ha assegurat que el coordinador del Govern “Víctor Soler ha mentit descaradament” ja que va afirmar en repetides ocasions que l’operació de reduir el nombre de taxis tindria un cost zero per als ciutadans. “Aquest tema ens pareix molt greu, ja que Soler ha assegurat per activa i per passiva, que el rescat no suposaria cap despesa als gandians, l’última vegada fa només una setmana a la Comissió de Administració i Modernització. Soler deuria adonar-se que no està mentint només a l’Oposició, sinó a tots els veïns de Gandia”.

Per desgràcia, ha explicat Milvaques, “aquest govern ja ens té acostumats a les mentides, especialment quan aquestes tenen una repercussió important a les butxaques dels gandians. I aquestes mentides són especialment sagnants en aquesta cojuntura econòmica i social”.

Fets com aquests, ha conclòs Milvaques, “són intolerables més encara quan fa dos dies s’han aprovat uns pressupostos municipal en el que són ostensibles les retallades en temes tan fonamentals com l’educació, la cultura o la cooperació, on ha eliminat l’aportació del 0’7% que fins al moment estava duent a terme el consistori”.