Denuncia que el Govern del PP ha retallat un 50% en Cultura i un 75% en l’adquisició de llibres per a biblioteques públiques.

Gandia, 23 d’abril de 2013.-
Aprofitant que es celebra el Dia del Llibre, el Grup Municipal de Compromís ha denunciat les retallades que continua patint la Cultura, des que el Govern del Partit Popular ha arribat al poder a Gandia. Així ho ha explicat el regidor econacionalista Facund Puig per a qui,  “fer actes commemoratius i celebrar Dies del llibre està molt bé, però encara és més important invertir en Cultura. Malauradament, aquest ajuntament no està per la labor i ha consumat importants retallades en el pressupost per a llibres i biblioteques”.

Puig, ha explicat, que les retallades plantejades pel PP són molt significatives, especialment pel que fa a les quantitats destinades a l’adquisició de material bibliogràfic per a biblioteques. Concretament, apunta el regidor, “s’ha retallat en els pressupostos un 50% de la partida destinada a Cultura i un 75% de la consignació per a compra de llibres per a les biblioteques públiques de la ciutat”.

És per aquest motiu, que el Grup Municipal de Compromís demana que les polítiques culturals no es queden en gestos de cara a la galeria i es torne a consignar un pressupost digne per a Cultura i Biblioteques a la nostra ciutat, un pressupost almenys semblant al que havia abans d’aquesta important retallada.