Denuncien que la Federació Veïnal només ofereix els punts de vista del PP i no s’ha tingut en compte la visió de l’oposició, la qual també representa una part important de la ciutadania.

Gandia, 25 de novembre 2013.-

PSPV-PSOE i Compromís per Gandia han volgut mostrar hui el seu malestar perquè no han estat convidats a participar a les dues edicions de “l’Encontre Veïnal ‘Ciutat de Gandia’ ” que organitza la Federació Local d’Associacions de Veïns i Consumidors de Gandia. Els dos grups municipals lamenten que s’oferisca a la ciutadania una imatge sesgada i partidista dels temes de ciutat, amb la única participació en les xerrades dels regidors del PP.

Els portaveus de Compromís i PSPV-PSOE, Lorena Milvaques i Vicent Mascarell, respectivament han volgut recordar que els seus grups també representent una part molt important de la ciutat i la gent mereix conèixer tots els punts de vista sobre els temes que els afecten directament.

Finalment, han retret al president de la Federació Local d’Associacions de Veïns, José Ramón Cases, que incomplira la seua paraula, en accedir al càrrec, de prioritzar la pluralitat i donar participació a tots els grups de l’Ajuntament als diferents debats que organitzaren.

Cal recordar, que el I Encontre Veïnal ‘Ciutat de Gandia’ es va celebrar els dies 13 i 14 de novembre, amb la participació de 6 regidors del PP. S’hi van tractar temes importants com la salut pública, el Pla d’Ocupació o la Seguritat Ciutadana, entre d’altres. L’oposició no només no va ser convidada a participar-hi, tampoc va ser avisada.

El segon encontre es desenvoluparà entre hui i demà i participaran, novament, 7 regidors del Govern i cap representant de PSPV-PSOE i Compromís per tractar  el nou hospital, el concurs d’idees a la Platja de l’Ahuir i l’hospital Francesc de Borja, el Pla d’Usos de la Marjal, el Pla Integral contra el Soroll, Educació o les ajudes de Benestar Social. La cloenda serà a càrrec de l’alcalde, Arturo Torró. En aquesta ocasió, els dos grups tampoc han estat convidats a participar-hi.