Asseguren que no té sentit que el PP vullga incloure una proposta al pròxim Plenari perquè estudie el cas el Tribunal de Comptes, perquè les factures d’eixe exercici ja van estar auditades en el seu dia.

LORENA MILVAQUES: “L’informe de l’interventor municipal també és molt clar al respecte i no detecta cap irregularitat, ni del sindicat, ni del govern anterior. Això sembla més una venjança de Torró”.

Gandia, 2 de desembre 2013.-
El Grup Municipal de Compromís per Gandia han votat en contra hui, a la Junta de Portaveus, de la inclusió en l’ordre del dia del pròxim Plenari d’una proposta d’Alcaldia per tal de remetre al Tribunal de Comptes les polèmiques factures del sindicat UGT. Per a la portaveu, Lorena Milvaques, no té sentit continuar amb la “persecució del sindicat, després que l’informe de l’Interventor Municipal deixara ben clar que no existeix cap tipus d’irregularitats, ni responsabilitats per part de la UGT i del govern anterior que va pagar les esmentades factures”.

A més a més, Milvaques també recorda que el Tribunal de Comptes ja ha analitzat les factures, “doncs l’exercici en el qual es van generar ja va estar auditat en el seu dia per la Sindicatura de Comptes”.

Compromís torna a insistir que si es vol investigar el pressumpte balafiament dels diners públics no es pot centrar únicament i exclussiva en unes factures concretes, sinò que s’ha d’obrir un estudi més ampli i general “i per això vam crear recentment la comissió per la transparència. Però això sembla més una persecució i una venjança política al més pur estil de Torró”.