Lorena Milvaques considera que el govern local ha d’intentar consensuar una altertativa al projecte del nou Trinquet que satisfaga el veïnat de Gandia i el poble veí.

Gandia, 6 de febrer de 2014.-

La portaveu del Grup Municipal del Compromís a l’Ajuntament de Gandia, Lorena Milvaques, ha fet una crida al diàleg davant la convocatòria per a aquesta vesprada d’una concentració a les portes del consistori d’un grup de veïnes i veïns de Benirredrà en contra de la ubicació prevista pel govern local del PP per al nou Trinquet de la ciutat Ducal.

Per a Milvaques, “encara s’éstà a temps de buscar un consens entre les parts i cal establir ponts de diàleg entre els governs i els veïnat dels dos pobles”. És per aquesta raó, que Compromís ha demanat a l’alcalde de Gandia, Arturo Torró, que s’assega a parlar per estudiar alternatives a la ubicació del futur trinquet de Gandia “que satisfaguen els interessos de les dues localitats i així evitar conflictes innecessaris entre poblacions germanes”.

Foto: Gente de la Safor.