Asseguren que Torró no pot donar un sou que no existeix i al qual va renunciar.

Milvaques recorda que les subvencions ja estan reflectides al capítol IV del pressupost, mentre que la renumeració d’alcaldia, inexistent, pertany al capítol I.

Gandia, 12 de febrer de 2014.-

El Grup Municipal de Compromís a l’Ajuntament de Gandia ha mostrat la seua perplexitat i malestar davant l’anunci de l’alcalde, Arturo Torró, de donar el seu sou a diversos col·lectius socials que treballen amb persones més desfavorides.

En primer lloc, perquè “Torró no pot donar una cosa que no existeix, ja que va ser ell el qui va renunciar ‘amb bombo i plateret’ al seu sou”. A més a més, la portaveu de Compromís, Lorena Milvaques, recorda que les seues retribucions econòmiques no poden ser donades de forma oficial, “doncs el sou de l’alcalde estaria reflectit al capítol I dels Pressupostos Municipals, mentre que les subvencions de caràcter social, educatiu, cultural, esportiu, etc… ja estan contemplades al capítol IV”.

Així ho van fer saber ahir els regidors de Compromís durant el Ple ordinari de l’Ajuntament de Gandia. Torró es va limitar a dir que respondria per escrit.

És per aquesta raó, que Milvaques considera indigne i inapropiat d’un alcalde “mentir amb l’anunci de la donació d’un sou, inexistent, per atorgar subvencions ja contemplades als pressupostos municipals, només per rentar la seua imatge, en hores baixes, després de les continues eixides de to, projectes polèmics o enfrontaments i persecucions a tota persona o col.lectiu que manifesta la seua discrepància amb la seua política”.