– L’acte tindrà lloc el pròxim divendres, 21 de febrer, a les 19.30 hores, a la seu del carrer Tossal, 5 i estan convocats militants, simpatitzants i tot el veïnat que estiga interessat a aportar-hi idees per millorar la ciutat. Es tracta d’un sistema de participació activa de la ciutadania, més pròxim i plural, que s’extendrà també als barris, amb una sèrie d’accions dins la campanya t’escoltem i actuem.

assemblea Oberta

– A més a més, s’hi explicarà el procés de primàries per a les Eleccions Europees, es farà un balanç de la gestió del col.lectiu local i un repàs de l’actualitat política municipal.

Gandia, 17 de febrer de 2014.-

Compromís per Gandia celebra el pròxim divendres, 21 de febrer, a les 19.30 hores, la seua primera Assemblea Oberta no només a militants, sinó també a simpatitzants i a tota la ciutadania. La secretària local, Laura Morant, ha expressat la seua il·lusió per encetar un model nou de treball, molt més participatiu, directe i pròxim a la gent, “on no només volem fer partícep la ciutadania, amb total transparència del nostre treball i de la presa decisions sobre temes que ens afecten, també volem escoltar-la, que ens facen arribar directament les seues propostes i crítiques”.

De fet, Compromís ha anunciat que aquest sistema assembleari s’extendrà també als barris de la ciutat, acompanyat de tota una sèrie d’accions dins la campanya t’escoltem i actuem.

Morant també farà un repàs de les principals actuacions que s’hi estan desenvolupat des de les diferents àrees i grups de treball de l’executiva local de Compromís per Gandia.

Per la seua banda, els regidors a l’Ajuntament de Gandia, Lorena Milvaques i Facund Puig, analitzaran l’actualitat política municipal.

L’acte comptarà amb la presència de la responsable de l’Àrea d’Organització de la Coalició Compromís, Àgueda Micó i el membre de l’Executiva Nacional, Josep Miquel Moya, els quals explicaran el procés per a la celebració de primàries de cara a les pròximes Eleccions Europees.