Facund Puig recorda que fa moltíssims anys que l’IES necessita una actuació urgent i desconfia que s’anuncie, ara, en periode pre-electoral.

Gandia, 03 de març de 2014.-

El Grup Municipal de Compromís a l’Ajuntament de Gandia s’alegra de l’anunci del secretari autonòmic d’Educació, Rafael Carbonell, d’iniciar els informes tècnics previs al projecte de remodelació de l’IES Ausiàs March. Un centre educatiu que es troba en un estat lamentable i que necessita una actuació urgent, imminent. “És curiós però, que després de molts anys de reivindicacions de la comunitat educativa, nombrosos incidents, com ara despreniments de parts del sostre, etc… hem hagut d’esperar al periode electoral per escoltar aquests tipus de promeses”.

El regidor, Facund Puig, recorda que fa gairebé 20 anys que el PP governa a la Generalitat i més de 15 que es demana una actuació en el centre de secundària. És per aquesta raó, que no voldria “que l’anunci es quedera  en paper mullat. Malauradament, tenim altres exemples d’utilització electoralista, de promeses incomplides, com ara la construcció i la finalització del nou hospital”.

Foto: infonoticiasgandia.com