El diputat i portaveu adjunt de Compromís a les Corts, Fran Ferri, protagonitzarà una xerrada oberta, al carrer Tossal sobre la situació dels drets de les persones Lesbianes, Gais, Transexuals i Bisexuals, demà dijous, a partir de les 20.30 hores, amb motiu del Dia Internacional de l’Orgull LGTB.

Josep Miquel

Tornen les ‘Converses al Tossal’, les xerrades obertes a l’aire lliure organitzades per Compromís per Gandia. En aquesta ocasió i, amb motiu del Dia Internacional de l’Orgull LGTB, s’ha convidat al diputat i portaveu adjunt de Compromís a les Corts Valencianes, Fran Ferri, el qual intercanviarà punts de vista sobre la situació actual dels drets de les persones Lesbianes, Gais, Transexuals i Bisexuals.

Precisament Ferri, conegut activista pels drets d’aquest col·lectiu, ha registrat en Les Corts una proposició no de llei per reclamar al Consell que impulse un procés participatiu amb els col·lectius i associacions en defensa de les persones LGTB per a redactar i aprovar un Projecte de Llei valenciana de drets de les persones gais, lesbianes, bisexuals i transsexuals i de lluita contra la lgtbfòbia. “Tot i els avanços aconseguits, les persones gais, lesbianes, bisexuals i transsexuals continuen patint una situació de discriminació i vulneració dels seus drets únicament per tindre una determinada orientació sexual o identitat de gènere”.