atac seu bloc

Lamenten les insinuacions de destacats dirigents populars a les xarxes socials i recorden que la formació sempre ha condemnat qualsevol tipus de violència, de la qual ha estat víctima en nombroses ocasions, sense que s’haja identificat mai els responsables, alguns dels quals pertanyen a grups que han anat en llistes del PP.

LAURA MORANT: “Entenem que la gent estiga farta del PP, però la violència i el vandalisme mai són la solució. Cal protestar d’una forma pacífica contra les polítiques de retallades, balafiament o la corrupció de la dreta”.

Gandia, 21 d’octubre de 2014.-

La secretària local i portaveu de Compromís per Gandia, Laura Morant, ha lamentat les darreres agressions contra la seu local del Partit Popular. Per a Compromís el vandalisme i la violència no tenen cabuda en un sistema democràtic. “Entenem que la gent estiga farta de la corrupció, de les retallades dels serveis públics, del balafiament dels diners, dels atacs continuats contra la nostra llengua i cultura, de l’augment dels impostos, etc… Però pensem que hi ha altres formes pacífiques de protesta per tal d’exigir i aconseguir apartar el PP de les institucions”.

Morant ha lementat les insinuacions que destacats dirigents del PP local estan extenent a les xarxes socials i ha recordat que Compromís sempre ha condemnat qualsevol tipus de violència. De fet, la formació ha patit incontables agressions, atacs vandàlics, pintades a la seua seu, “els quals mai han estat castigats. Fins i tot, alguns dels agressors pertanyen a grups feixistes, membres dels quals han anat en llistes electorals del Partit Popular. No cal dir, que és el PP qui té totes les competències en matèria de seguretat a la nostra ciutat”.

Per a Compromís no podem caure en el parany de convertir “el botxí en víctima” i ha animat la ciutadania a participar de les protestes i mobilitzacions organitzades d’una forma pacífica a la nostra ciutat, a fer-los arribar propostes per tal de propiciar un canvi, per exigir la dimissió del govern de la Generalitat i “fer fora la dreta del nostre ajuntament al 2015”.