La Conselleria de Sanitat es desdiu ara i privatitzarà la zona d’estacionament per cobrir el sobrecost de l’obra, segons ha pogut saber Compromís.

Compromís eixirà al carrer per recollir signatures de la ciutadania en contra de la mesura, a l’igual que estan fent els representants sindicals de l’hospital Francesc de Borja. Anuncien mocions a tots els ajuntaments de la Safor-Valldigna.

LORENA MILVAQUES: “És un autèntic despropòsit i no anem a consentir que els usuaris i els treballadors, que hauran de desplaçar-se majoritàriament en cotxe al nou emplaçament de l’hospital, paguen la mala gestió del PP. Ens mereixem una sanitat pública i gratuïta”.

La Conselleria de Sanitat privatitzarà l’aparcament, d’usuaris i treballadors, del nou hospital comarcal. Així ho ha comunicat la direcció del Francesc de Borja a la Junta de Personal, celebrada el 23 d’octubre passat. D’aquesta manera es pretendria sufragar els més de 900.000 euros de sobrecost de l’obra, que l’administració autonòmica es negaria a assumir.

Des de Compromís per Gandia han denunciat la mesura privatitzadora i acusen la Conselleria de mentir l’opinió pública. Cal recordar, que en el seu dia, van anunciar que 1.000 places d’aparcament serien gratuïtes i altres 1.000 de pagament, però reduït.

La portaveu de Compromís a l’Ajuntament de Gandia, Lorena Milvaques, ha anunciat que la formació donarà suport als representants sindicals que estan recollint signatures de protesta i eixiran als carrers de Gandia i la comarca per demanar a la ciutadania que es sume a la recollida de firmes. A més a més, Compromís també presentarà mocions als ajuntaments de la Safor-Valldigna perquè els municipis mostren el seu rebuig a la proposta de la Generalitat.

“És un autèntic despropòsit i no anem a consentir que els usuaris i els treballadors, que hauran de desplaçar-se majoritàriament en cotxe al nou emplaçament de l’hospital, paguen la mala gestió del PP. Ens mereixem una sanitat pública i gratuïta”, ha assegurat Milvaques.