La regidora de Compromís per Gandia i candidata de Més Gandia vol conèixer de primera mà els termes de la prohibició de la signatura de convenis de l’alcaldia amb diferents entitats en període electoral.

Sol·licitarà un informe de legalitat a la Secretaria Municipal sobre la convocatòria demà de l’acte amb la presència dels portaveus i debatre les possibles alternatives per tal de resoldre el problema.

La portaveu de Compromís a l’Ajuntament de Gandia, Lorena Milvaques, ha registrat hui la sol·licitud de convocatòria d’una Junta de Portaveus, extraordinària i urgent, abans de la convocada per a demà dimecres a les 11.30 hores, amb la presència del Secretari Municipal de l’Ajuntament, per tal que s’informe dels termes de la resolució de la Junta Electoral de Zona per la qual es prohibeix la signatura de convenis amb diferents entitats en període electoral.

Compromís sol·licitarà al Secretari un informe sobre la legalitat de la realització de l’acte de signatura de demà dimecres, a les 11.30 hores, “al que se’ns convoca als portaveus per part de l’Alcaldia, tot i ser conscients dels termes de l’esmentada resolució de la JEZ”.

Finalment, la candidata a l’alcaldia per Més Gandia demanarà un debat sobre les diferents alternatives i possibilitats de solució del problema.