Des de Compromís per Gandia no podem més que congratular-nos i felicitar a tota la ciutat per la dimissió d’Arturo Torró com a regidor de l’Ajuntament de Gandia i acabar una etapa nefasta, de desficaci, balafiament, projectes faraònics i imputacions que la nostra ciutat no es mereixia.

El camí ha estat llarg. Encara ens queda molt per eixir del pou en que ens havia clavat el Partit Popular capitanejat per Torró, però Gandia ja no ha de suportar a un regidor i exalcalde que no es mereixia, que les seues actuacions ens havia posat al mateix nivell del Gandia Shore i que el seu ”cost zero” ens ha resultat més car que l’or. En concret vora 450 milions d’euros, plans de reducció del deute i la pràctica intervenció de l’Ajuntament de Gandia pel Ministeri.

Esperem que esta dimissió supose una renovació en profunditat del PP i que la resta de membres del seu exgovern prenguen nota i segueisquen el seu camí per a que este partit puga regenerar-se i representar a la ciutadania que els han votat sense que ens caiga la cara de vergonya a la resta de ciutadans d’aquesta ciutat.