El govern de Gandia lamenta que el PP cree alarmes infundades en plena campanya turística.

Jose Manuel Prieto: “El PP ha de decidir si està del costat del sector o es posa del costat dels gamberros”

L’alcaldessa en funcions, Lorena Milvaques i el portaveu del govern, José Manuel Prieto, han respost en roda de premsa a les declaracions abocades pels regidors del Partit Popular sobre una suposada falta de seguretat a la platja.

En primer lloc, Jose Manuel Prieto ha sol·licitat al PP que prepare millor les seues intervencions. No és possible que l’oposició més cara i menys treballadora de la història de Gandia, siga també la més irresponsable abocant acusacions infundades, sense aportar dades i el que és pitjor de tot, en plena temporada turística amb centenars de negocis i famílies treballant moltíssim per guanyar-se el sou.

La platja de Gandia és un aparador fantàstic. Està plena i des del PP han volgut convertir una baralla de cap de setmana utilitzant les seues xarxes socials en un fet destacat” va declarar Prieto qui ha afirmat que els implicats en la mateixa han estat sancionats doblement per Alteració de l’Ordre Públic i per incompliment de l’Ordenança de Convivència. “A Gandia no caben els que ve a danyar la nostra ciutat i els que acudixen per organitzar aquest tipus d’altercats. En les últimes setmanes hem tingut 30.000 persones en un Festival, més de 5.000 en el concert de dissabte passat i no hi ha hagut incidents destacables.

El portaveu ha explicat que en el mateix vídeo es pot comprovar com l’incident cessa per la rapidíssima intervenció de la Policia Local que s’encarrega del dispositiu especial establert per a l’hora de eixida de les discoteques. “En plena campanya, el PP es dedica a desprestigiar la imatge de la nostra ciutat per un fet puntual. Volen convertir un fet puntual en categoria i la platja de Gandia no és això. No és la gent que es dedica a mal parlar de la nostra ciutat. El PP ha de decidir si està del costat del sector i d’una ciutat que està recollint excel·lents dades en tots els indicadors turístics, d’ocupació i de seguretat o es posen del costat dels gamberros que és el que han fet hui.

Per la seua banda, Lorena Milvaques ha estat contundent i ha qualificat de lamentable i intolerable que el PP utilitze aquests successos per fer campanya electoral en contraposició al model de ciutat pel qual estem treballant de la mà del sector. Els mateixos que van portar el model Shore de borratxera i descontrol, ara són capaços de difondre aquests fets. Estem treballant molt per erradicar les conseqüències de la seua irresponsabilitat”. “És trist el que estan fent. Pepe Just compareix per reconéixer que la platja està plena amb el que contradiu als seus companys d’oposició“.

Quan el PP parla de manca de seguretat, haurien de parlar amb el seu company de partit i delegat del Govern, Juan Carlos Moragues, per conéixer que el que afirmen és lluny de la realitat. Convidarem la propera Junta de Seguretat al senyor Barber perquè siguen els caps de la Policia Local, Nacional i de la Guardi Civil, els que li donen la informació de primera mà de les dades que demostren que Gandia és una ciutat segura. És intolerable el que estan fent, van ser els artífexs de la disbauxa i ara creen alarma social per fets puntuals que van ser abordats de manera immediata per la Policia Local va finalitzar Milvaques.