– Alícia Izquierdo: “Tant el veïnat com la gent que ens visita pot gaudir d’una amplia programació d’activitats tots els dies i a moltes hores als diferents barris”.

– La regidora de Polítiques Econòmiques ha informat que el departament de Comerç continua amb la campanya de promoció i divulgació de la nostra Casca de Reis.

– Visites dels donyets del Pare Noel, l’Escoleta de Nadal a Beniopa, Roís de Corella, Grau i Platja, l’extensa agenda musical amb actuacions a diferents espais públics, la Nit de Cap d’Any al Prado o la Cavalcada i visita dels Reis Mags a Gandia i al Grau.

– Novetats: “La plaça de les Places”, amb activitats d’animació per a xiquets a les principals places de la ciutat, amb espectacles al carrer de la companyia Scura, atraccions de Fira al Centre Històric, pista de Patinatge al Prado, etc…

– l’Ajuntament regalarà dues hores gratuïtes al pàrquing del Centre Històric (plaça Tirant) tots els caps de setmana de desembre i els dies 4 i 5 de gener. A més, cal recordar que tant aquest aparcament, com el de la República Argentina i el Prado, ofereix preus molt econòmics que es poden complementar gràcies als tiquets descompte que els comerços associats del Centre Històric o la República Argentina ofereixen als seus clients.

Els departaments de Cultura i Polítiques Econòmiques de l’Ajuntament de Gandia,
amb la col·laboració de Serveis Bàsics a la Ciutadania i juntes de districte, associacions veïnals, comercials, Federació de Falles i Junta Major de Germandats de la Setmana Santa, ofereixen una completa i extensa programació d’activitats durant el Nadal que arribarà a tots els barris de la ciutat. L’han presentada aquest matí la regidora de Polítiques Econòmiques, Alícia Izquierdo, i l’edil de Serveis Bàsics a la Ciutadania, Miguel Ángel Picornell. Finalment, el regidor de Cultura, Joan Muñoz no hi ha pogut ser per raons de salut.

Així la programació, que ja està en marxa, triplica les activitats als  barris de
la ciutat. Entre les accions s’hi troben les visites dels donyets del Pare Noel, a partir de demà, l’Escoleta de Nadal a Beniopa, Roís de Corella, Grau i Platja, l’extensa agenda musical amb actuacions a diferents espais públics, la Nit de Cap d’Any al Prado o la Cavalcada i visita dels Reis Mags a Gandia i al Grau.

A més, el Betlem ja està muntat a la Casa de la Marquesa gràcies a l’Associació Betlemista de Gandia.

“Tant el veïnat com la gent que ens visita pot gaudir d’una amplia programació d’activitats tots els dies i a moltes hores als diferents barris”, ha assegurat Izquierdo.

“Gandia torna a demostrar que la ciutat està viva, en bona part gràcies als seus col·lectius i associacions que estan col·laborant estretament amb l’Ajuntament perquè la programació siga possible”, ha destacat Picornell.

Novetats

Però hi ha novetats importants, com ara la plaça de les Places, amb activitats d’animació per a xiquets a les principals places de la ciutat, amb espectacles al carrer de la companyia Scura, atraccions de Fira al Centre Històric, pista de Patinatge al Prado, etc…

Una altra de les novetats importants és que l’Ajuntament regalarà dues hores gratuïtes al pàrquing del Centre Històric (plaça Tirant) tots els caps de setmana de desembre i els dies 4 i 5 de gener. A més, cal recordar que tant aquest aparcament, com el de la República Argentina i el Prado, ofereix preus molt econòmics que es poden complementar gràcies als tiquets descompte que els comerços associats del Centre Històric o la República Argentina ofereixen als seus clients.

Finalment, la regidora de Polítiques Econòmiques ha informat que el departament de Comerç continua amb la campanya de promoció i divulgació de la nostra Casca de Reis. Enguany s’ha arribat a totes les escoles de la ciutat, on s’hi ha fet tallers, s’hi ha repartit unitats didàctiques sobre el nostre dolç nadalenc i s’hi ha repartit 47 casques.