– Del dilluns 26 al dijous 29 de març, al passeig de les Germanies (enfront de la Marquesa) es podrà comprar i degustar aquest producte tradicional valencià, a càrrec de l’Associació de Forners i Pastissers de Gandia, amb la col·laboració del departament de Comerç.

– La fira té un caràcter benèfic afegit als seus components cultural, festiu i comercial. Per un donatiu d’a partir de 2 € per al Preventori Infantil s’hi podrà tastar una moneta amb xocolate o orxata (si fa calor).

La Vicealcaldessa de Gandia, Lorena Milvaques, acompanyada dels representants de l’Associació de Forners i Pastissers de Gandia, ha presentat aquest matí la VI Mostra de mones i panous.

Així, del dilluns 26 al dijous 29 de març, just abans dels dies festius de la Setmana Santa, al passeig de les Germanies es podrà comprar i degustar aquest producte tradicional valencià, a càrrec de l’Associació de Forners i Pastissers de Gandia, amb la col·laboració del departament de Comerç. És una més de les mostres que celebrem conjuntament per a reivindicar el valor cultural i gastronòmic (i també benèfic, en aquest cas) de la nostra pastisseria artesanal.

Dilluns s’inaugura la mostra a les 17:00 fins les 21h. L’horari serà de 10 a 14h i de 17 a 21h els tres dies següents (de dimarts a dijous).

Dilluns, dimarts i dimecres de 17:30 a 20:30 es faran tallers de mones per a xiquetes i xiquets, per 2 euros. Es podrà fer una degustació de mona i xocolate per un donatiu d’a partir de 2 euros a benefici del Preventori.