– L’Associació de Comerciants de Roís de Corella en col·laboració amb l’Ajuntament de Gandia consoliden la iniciativa com a gran dinamitzador del barri

– Aquest any comptarà amb més de 40 empreses participants, 20 clubs esportius, associacions convidades i la participació dels col·legis del districte

Aquest matí han comparegut en roda de premsa la regidora delegada d’Esports Lydia Morant; la regidora de Polítiques Econòmiques i Innovació, Alícia Izquierdo i el president de l’Associació de Comerciants de Roís de Corella, Julio Cantó, per presentar la III Fira de l’Esport de Gandia.

Alícia Izquierdo ha volgut destacar que aquesta fira de l’esport, a iniciativa de l’actual govern, es va crear amb l’objectiu de dinamitzar el barri de Roís de Corella i hem aconseguit revitalitzar el barri i això s’ha vist reflectit amb gran èxit en els comerços i en els negocis d’hostaleria de la zona“. També ha qualificat la Fira com “una de les activitats que han vingut per quedar-se“, a causa de l’èxit de participació i el creixement que ve experimentant i augurava “un futur tan prometedor com la ja tradicional Fira del Motor“.

Durant tot el cap de setmana del 28 i 29 d’abril, se succeiran activitats per a tots els públics.

Per la seua banda Julio Cantó va informar que aquest any el tema central serà “sobre rodes“, ja que es comptarà amb una pista de skate, una secció per al ràdio-control, hi haurà un kàrting i a més, un tram del passeig es dedicarà íntegrament al patinatge, de fet, va continuar el president de l’associació de comerciants, “les persones que acudisquen amb els seus propis patins rebran una samarreta de regal“. Cantó també ha volgut agrair l’impuls que se li ha donat a la Fira des de l’Ajuntament, ja que actualment participen més de 40 empreses, 20 clubs esportius, a més d’un bon nombre d’associacions convidades i les escoles de la zona.

Finalment, la regidora d’Esports, Lydia Morant, ha mostrat la seua satisfacció pel creixent èxit d’aquesta iniciativa i la seua consolidació dins de la Ciutat de Gandia, “una ciutat amb una gran tradició i afició a l’esport, on tenim uns col·lectius i clubs esportius molt potents a més d’un comerç en matèria d’esport que fan que aquesta Fira dinamitze el sector i es convertisca en Fira de l’esport de referència“. Així mateix ha volgut agrair a totes les empreses exhibidores, als clubs i a l’Associació de Comerciants de Roís de Corella, especialment al seu president, la implicació en aquesta iniciativa.