– Amb motiu de la Gandia Pride, Orgull Gandia, a les diferents plantes s’hi podrà consultar durant aquests dies diferents seccions amb obres de narrativa, poesia, biografies, música, pel·lícules, que tracten la diversitat de gènere, afectivo-sexual, familiar…

– L’IMAB col·labora durant tot l’any amb l’àrea d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives organitzant contacontes i activitats lectores amb l’objectiu de visibilitzar i normalitzar la realitat lgbi.

– Una part important del fons pertany a una recent donació de llibres procedents de la biblioteca del col·lectiu CLGS. Des de hui s’hi poden consultar, a més, algunes obres dels escriptors i escriptores que participen dissabte a la tertúlia sobre literatura lgtbi: Fran Roselló, Mila Martínez, Guillem Montoro i Clara Asunción. A les 19 h, al pati d’Armes del Palau Ducal dels Borja.

La vicealcaldessa i regidora d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives, Lorena Milvaques, acompanyada d’altres membres corporatius i tècniques del seu departament, ha visitat aquest matí l’exposició del fons bibliogràfic sobre temàtica lgtbi que l’Institut Municipal d’Arxius i Biblioteques, l’IMAB, mostra amb motiu de la celebració de la Gandia Pride, Orgull Gandia 2018.

Així, a la planta baixa s’hi pot veure una mostra de la secció específica exposada a cada planta: material temàtic, narrativa, música, pel·lícules, biografies, poesia i obres estrangeres. “La veritat és que ha estat una sorpresa, ja que tenim un fons bibliogràfic més ample d’allò esperat. Amb llibres propis, però també gràcies a la col·lecció que fa poc més d’any i mig ens va cedir el col·lectiu CLGS, procedent de la seua biblioteca”, ha assegurat el coordinador de Biblioteques de Gandia, Toni Ordiñana.

A més, des de hui mateix s’hi poden consultar, a més, algunes obres dels escriptors i escriptores que participen dissabte a la tertúlia sobre literatura lgtbi: Fran Roselló, Mila Martínez, Guillem Montoro i Clara Asunción. A les 19 h, al pati d’Armes del Palau Ducal dels Borja. L’acte està presentat pel periodista, Daniel Ardid, de l’associació Poliqroma i el web www.comunitatgay.com, organitzadors del col·loqui, juntament Dret a Ser Associació i l’àrea d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives de l’Ajuntament de Gandia. Amb la col·laboració del Palau Ducal dels Borja.

L’IMAB col·labora durant tot l’any amb el departament de Diversitat amb l’organització de Contacontes i activitats lectores relacionades amb la diversitat lgtbi a les Biblioteques de Gandia.

“Totes i cadascuna de les àrees municipals entenen que la normalització de la diversitat és una cosa de totes i tots. I la cultura, encara més, perquè és la que ens fa dones i homes rics”, ha recordat Milvaques.