– Alícia Izquierdo: “Hem recuperat el Mercat del Prado com a lloc històric on es feia compra-venda de productes de la terra”

– Xavi Ródenas: “Després d’estar treballant en diferents programes durant tota la legislatura amb productors ecològics locals hem aconseguit abastir un mercat de qualitat vinculat a la terra”

– Del 21 al 23 de desembre, de 10 a 20.30 h, acollirà el primer mercat de productes de proximitat i ecològics, tallers infantils, taronjada ecològica, tast de productes, presentacions de llibres, actuacions musicals…

– Hi ha previstos 4 espais: Criança, amb tallers infantils i cura dels xiquets/es; Tast de productes: mel (divendres), formatges, embotits i vi (dissabte) i pa (diumenge); Espai audiovisual, al voltant del respecte a la natura; Mercat, format per 15 productors de proximitat i ecològics.

– La intenció és celebrar un mercat d’aquest tipus en cada estació de l’any amb productes de temporada.

La regidora de Polítiques Econòmiques i Innovació (Comerç), Alícia Izquierdo i el regidor de Gestió Responsable del Territori, Xavi Ródenas, han presentat aquest matí el primer mercat Prado Terra que acollirà l’Espai Mercat Prado, que s’estrena també com a nou contenidor sociocultural… Del 21 al 23 de desembre, de 10 a 20.30 h.

El mercat Prado Terra estarà dedicat als productes de proximitat i ecològics, al voltant del qual es desenvoluparan diferents activitats:  tallers infantils, taronja ecològica, tast, presentacions de llibres, actuacions musicals… distribuïts en quatre espais:

Criança: Acollirà tallers infantils i també es tindrà cura dels més menuts.

Tast de productes: S’hi podrà degustar mel, el divendres; formatge, embotits i vi, el dissabte, i pa artesanal el diumenge.

Espai audiovisual: Amb projeccions al voltant del respecte a la Natura.

Espai Mercat de Productes de Proximitat i Ecològics: Amb 15 parades.

“Hem recuperat el Mercat del Prado com a lloc històric on es feia compra-venda de productes de la terra i la idea és mantindre la iniciativa amb 3 mercats més, coincidint amb les quatre estacions de l’any, amb productes de temporada”, ha anunciat la regidora de Comerç.

abastir un mercat de qualitat vinculat a la terra”.
Ródenas ha agraït la col·laboració de col·lectius implicats, com la Confraria de Pescadors, que farà tallers sobre pesca de proximitat, els productors, el Col·lectiu Esquellana, amb tallers de manualitats amb llana autòctona, el Col·lectiu Niu de Llavors i els seus tallers infantils o la Generalitat, que presentarà el Catàleg de Llavors del País Valencià.

El regidor de Més Gandia també ha destacat activitats com les presentacions dels llibres “Calçades, camins i carreres”, de Joan Negre, a càrrec del Ceic Alfons el Vell, i “Llegendes de la Marjal”, d’Emili Selfa; Les actuacions musicals de Carles Pastor i Abraham Rivas (substitueix a Liuard per malaltia); a banda dels tallers, les tarjonades gratuïtes, xarrades, etc…