Lorena Milvaques: “Cal que lluitem de manera decidida contra la violència masclista”

La Corporació municipal de Gandia ha guardat aquest migdia tres minuts  de silenci davant l’Ajuntament en la memòria de les últimes dones assassinades a mans de les seues parelles.

La vicealcaldessa de Gandia i regidora d’Igualtat, Lorena Milvaques, i l’alcaldessa de Gandia, Diana Morant, acompanyades dels portaveus municipals i altres membres de la corporació, han mostrat una vegada més el rebuig i la condemna de la ciutat cap a la violència de gènere i han fet una crida a la societat i les administracions “perquè lluitem
conjuntament contra aquesta xacra social intolerable”.

Tots els portaveus dels grups polítics representats al consistori s’han reafirmat en la condemna de la violència de gènere cap a la dona pel simple fet de ser dona.

Recordem els telèfons on poden adreçar-se les persones que pateixen maltractaments o qualsevol persona que siga testimoni d’algun tipus de violència masclista:

• 016: Telèfon d’informació, assessorament jurídic i atenció a víctimes de violència de gènere. Gratuït i no deixa rastre a la factura.
  • 112: Emergències
  • 091: Policia Nacional
  • 092: Policia Local de Gandia
  • 962 95 95 28: Àrea d’Igualtat Diversitat i Polítiques Inclusives. C /
    Carmelites, 2. Baix. Horari: De dilluns a divendres, de 9 a 14 h.
Arxivat en: Igualtat, Sanitat i Benestar Social