Milvaques: “És curiós que el Partit Popular prometa ara al Consell Escolar retornar l’ús educatiu al solar del Cinema Bulevard quan va rebutjar, fa només un mes, incloure al Plenari Municipal la moció que va fer Compromís demanant-ho”

El Grup Municipal de Compromís per Gandia ha titllat d’electoralista la promesa que l’alcalde de la ciutat Arturo Torró va fer al Consell Escolar de l’institut Ausiàs March respecte al canvi d’ús de la parcel·la del Cinema Bulevard a dotacional educatiu.

Un canvi, que segons ha explicat la portaveu de Compromís Lorena Milvaques, va evitar quan, a la Junta de Portaveus de l’última setmana de Març, va votar en contra de què la moció presentada pel mateix partit nacionalista per a dur a terme aquesta reconversió, fóra inclosa a l’ordre del dia del Plenari Municipal.

Milvaques va explicar que la postura actual del Partit Popular respecte a aquest tema és conseqüència de la proximitat de les eleccions: “Ara volen apropiar-se d’una iniciativa nostra que mai no s’haguera d’haver tomat de no ser perquè el mateix Partit Popular va canviar al seu dia el destí d’aquest solar”.

Cal recordar que aquesta parcel·la tenia un ús dotacional educatiu i va ser el Govern d’Arturo Torró qui va canviar la seua qualificació perquè la parcel·la poguera tindre qualsevol altre ús.

La portaveu de Compromís i candidata a l’alcaldia per Més Gandia ha aportat un altre motiu de pes per a aquest canvi de postura de Torró i no és altre que la sentència dels tribunals que donen la raó als propietaris del solar: “El Jutjat Contenciós Administratiu obliga al consistori a adquirir la parcel·la del Cinema Bulevard i dedicar-lo a ús educatiu, per això és curiós que es reunisca amb el Consell Escolar i venda el seu canvi de postura com una gran notícia”.

A la seua moció del 27 de març, Compromís donava resposta a les peticions del Consell Escolar de l’institut Ausiàs March que demanaven la revisió del PGOU per a restablir la qualificació d’aquest solar annexe a l’institut com a dotacional d’ús educatiu. D’aquesta forma es podria cedir aviat a la Generalitat i començar el procediment d’ampliació i millora de les instal·lacions del centre.