• Compromís per Gandia considera que els populars no estan legitimats per donar lliçons a ningú i han denuncien que l’ex alcalde Torró va aprovar per decret prorrogar la tarifa transitòria de l’aigua, que ara critica, sense l’autorització de la Comissió de Preus de la Conselleria, tal i com obliga la llei.
  • Milvaques assegura que el PP coneixia els problemes que afecten la qualitat de l’aigua i no va fer res mentre manava. “Ha sigut el nou govern el que ha demanat autorització a la Conselleria per tal de fer front a les inversions necessàries per acabar amb el problema”.

Foto Lorena

La regidora de Compromís i portaveu del Grup Municipal de Més Gandia a l’Ajuntament de Gandia, Lorena Milvaques, ha assegurat aquest matí que el Partit Popular no està legitimta per donar lliçons a ningú pel que fa a la gestió de l’aigua potable a la nostra ciutat. I és que ha recordat que l’anterior govern del PP va fer un ús pervers de la seua majoria absoluta per cobrar, de forma il·legal, la tarifa de l’aigua a la ciutadania. “Torró va signar un decret prorrogant la tarifa transitòria i afectant, per tant, el rebut dels consumidors, sense l’autorització preceptiva (que obliga la llei) de la Comissió de Preus, depenent de la Conselleria”.

Precisament, segons Milvaques, el que ha fet el nou govern és demanar l’autorització a la Conselleria per poder realitzar importants millores en la xarxa d’aigua potable de Gandia. “Ha sigut el nou govern el que ha hagut de fer estes millores, a pesar que el PP era coneixedor des de fa més d’un any dels problemes que afectaven la qualitat de l’aigua i no hi va voler actuar”, ha denunciat Compromís.

Mantenen el posicionament.

D’altra banda, Lorena Milvaques ha reiterat, en resposta al PP, que el seu partit continua mantenint el seu posicionament crític pel que fa a l’obtenció i destinació final dels 55 milions d’euros del cànon de l’aigua anticipat, l’any 2007, per part del govern PSOE-Plataforma. “Vam denunciar que el procés era irregular i continuem mantenint que els diners no es van destinar a invertir i millorar la xarxa pública d’aigua potable. Parlem de fa 8 anys, però no hem variat ni una coma la nostra opinió i així li ho hem fet saber als nostres socis de govern actuals”.