El Bloc Nacionalista Valencià de Gandia va celebrar dissabte passat la primera de les seues convencions programàtiques per tal de confeccionar el programa i les propostes electorals per a la candidatura municipal de 2011.

Durant molts mesos els econacionalistes han estat treballant en reunions sectorials, incorporant propostes de militants, simpatitzants, així com dels col·lectius socials amb els quals han mantigut reunions periòdiques durant tota legislatura.
En aquest segon estadi, els diferents responsables de les àrees del programa van presentar dissabte a la militància un primer esborrany per recollir nous suggeriments i fer les modificacions escaients abans de la redació definitiva que serà presentada públicament a la ciutadania, que encara té una nova ocasió per fer les seues aportacions.

I és que des del BLOC-Verds es preten que el programa electoral siga un vertader COMPROMÍS AMB LA CIUTADANIA amb el qual els econacionalistes volen aconseguir el suport de la gent que confia en el treball ben fet, amb il·lusió, amb les idees molt clares… i des de l’honestat que sempre ha caracteritzat les dones i els homes del Bloc Nacionalista Valencià de Gandia.