Treballaran des d’un triple compromís progressista, valencianista i mediambientalista.

La candidatura, encapçalada per Josep Miquel Moya, té incorporacions novedoses del moviment associatiu, l’ecologisme o el sindicalisme i està molt present als barris.

La Secretària Local del BLOC de Gandia, Lorena Milvaques ha avançat aquest matí als mitjans de comunicació els noms de les persones que configuraran la candidatura del BLOC-Verds a les eleccions municipals de maig i que va estar aprovada anit per l’assemblea local. D’aquesta manera es converteixen en la primera formació en presentar la llista electoral, que “incorpora gent que ha estat representant el partit públicament en estos quatre anys i altra gent que no és afiliada però que ens representa perfectament en els seus àmbits de treball o associatius i als qui hem d’agrair que hagen volgut incorporar-se a un projecte que també és el seu”.

Una candidatura encapçalada per Josep Miquel Moya, acompanyat als primers llocs per l’altre regidor del BLOC-Verds, Facund Puig i Lorena Milvaques. Amb incorporacions novedoses com Pep Alandete, Xavi Ródenas o Joaquima Barba, referents dels moviment associatiu, de l’ecologisme o del sindicalisme i presència en quasi tots els barris amb gent que està implicada en la vida quotidiana dels mateixos i que, des d’ara, manifesten la seua voluntat de treballar, també des de l’òptica política. Però també hi ha persones que provenen del ric moviment associatiu de la ciutat. “Hem incorporat també realitats evidents i que han volgut sumar-se al Bloc-Verds perquè creuen que és un bon instrument en el camí de la integració, com són dos representants dels col·lectius búlgar i romanés”.

També han destacat la joventut, “ahí tenim, per exemple, tres candidates joves per Beniopa…i d’altres un poc menys jòvens. I la reiteració dels seu compromís del nostre trio més afamat: Cipri, Emili i Bernat, que tancaran la llista simbòlicament o no tant simbòlicament”.

El ja candidat del BLOC-Verds a l’alcaldia de Gandia ha agraït la confiança de l’assemblea en esta proposta i “a tots els qui, des de hui mateix, són candidats i candidates. Esta és una llista en la que es pot confiar. Es pot confiar en la seua capacitat de treball i en la seua implicació en els afers col·lectius. I als qui hem d’agrair que hagen volgut incorporar-se a un projecte que també és el seu. Perquè el BLOC-Verds és un projecte col·lectiu i plural, al servei dels interessos de Gandia. Nosaltres, la llista electoral del Bloc-Verds, des del primer fins l’últim, ens comprometem a treballar per Gandia, des del nostre triple compromís progressista, valencianista i mediambientalista”.

El BLOC-Verds aspira a trencar eixe bipartidisme excloent, que, asseguren, empobreix la ciutat i ens atrapa en una dinàmica d’enfrontaments i desqualificacions permanents. “Tenim a gent ben preparada, que coneix perfectament la realitat de Gandia i que es declara il·lusionada en treballar per ella”.

Gandia, 11 de gener de 2011

LLISTA ELECTORAL BLOC-VERDS 2011

1. Josep Miquel Moya. Bibliotecari. Actual Portaveu del Grup Municipal BLOC-Verds

2. Facund Puig. Professor de Secundària. Actual Regidor a l’Ajuntament de Gandia