Fa 10 mesos que la Generalitat no paga a l’empresa prestadora del servei. Açò ha provocat que Dignitas s’haja vist obligada a acomiadar quasi la totalitat de la plantilla i que dega a les seues treballadores i extreballadores més de tres mesos de salaris. Els últims d’eixos acomiadaments es van produir el 31 de desembre.

L’IVADIS va crear l’any 2006 un programa de respir familiar en el domicili per a cuidadors habituals de persones discapacitades anomenat “IVADIS Contigo”. Eixe programa era gestionat a Gandia per l’empresa Dignitas SL.

Els econacionalistes proposen que l’Ajuntament de Gandia demane a IVADIS que pague el que deu a l’empresa prestadora del servei.

D’igual manera, sol·licitaran al Govern Valencià que mantinga este programa de respir tan necessari per a les famílies amb persones discapacitades en els nivells en què es prestava fa un any.
Filnalment instaran l’administració autonòmica perquè pague als treballadors i a les treballadores les quantitats que se’ls deuen.

FACUND PUIG: “Ens trobem, doncs, davant d’un nou cas, i ja no sé quants en van exactament, d’una retallada brutal de recursos destinats a l’atenció de les persones més vulnerables de la nostra societat. D’un atemptat més a la societat del benestar, novament centrada en els més dèbils, en aquells que tenen més dificultats per a expressar la seua ràbia pel que estn fent amb ells”.