El Grup Municipal del BLOC-Verds demanarà per registre d’entrada a l’Ajuntament el cost de la publicitat institucional. I és que han constatat que les darreres setmanes el govern de la ciutat ha fet repartiments massius a totes les cases de fullets i llibres destacant ‘a bombo i plateret’ les accions realitzades pel govern PSOE-Plataforma de Gandia.

El BLOC-Verds entén que els ajuntaments realitzen campanyes institucionals, fins i tot en període preelectoral, però considera abusiu l’ús que s’està fent per part d’Orengo i Mut, sobretot quan la ciutadania té seriosos problemes econòmics, ha de fer volantins per a arribar a final de mes.

Els econacionalistes consideren que aquesta despesa es podria destinar a allò que és realment necessari, com ajudar a les famílies amb persones aturades.

Finalment, des del BLOC-Verds es comprometen a fer públiques totes les factures de la publicitat institucional per tal que la ciutadania conega l’ús que fa dels seus diners el govern municipal.