Els econacionalistes insten la regidoria competent a que elabore un informe detallat sobre el nombre de ciutadans i ciutadanes que es troben tant a l’espera de la seua avaluació com del cobrament de les ajudes reconegudes.

Sol·liciten que eixe informe, juntament amb la informació precisa sobre el sistema de col·laboració municipal amb la Generalitat Valenciana, siga traslladat a la propera Comissió de Polítiques Socials.

Al País Valencià són constants les denúncies públiques de retards injustificats en l’aplicació de la Llei de Dependència, tant pel que fa a l’avaluació dels possibles beneficiaris com en el pagament dels drets reconeguts.

No cal recordar que esta llei afecta els col·lectius més febles de la nostra societat, els dependents, però també a les seues famílies.

Des del Bloc-Verds: Compromís, entenen que l’atenció tant dels uns com dels altres hauria de ser prioritària “i més encara quan es tracta d’uns drets legals. A la nostra ciutat comptem amb molts ciutadans i ciutadanes que esperen encara les avaluacions o que no gaudeixen de les ajudes reconegudes, bé amb recursos assistencials, bé en diners a cuidadors familiars.”