A pesar de no tindre cap informació sobre els treballs del govern local al Parc del Clot de la Mota i que afectaran a diversos arbres “tot sembla indicar que estan relacionades amb la construcció de l’anomenat Maremàgnum o Col·liseum.”

Gandia, 28 de maig de 2012.- Després de diverses denúncies ciutadanes, el Grup Municipal Bloc-Verds: Compromís hem comprovat que s’estan realitzant treballs al Parc del Clot de la Mota que, per l’àmbit senyalitzat, afectaran a diversos arbres. Tot i que no tenim cap informació al respecte, tot sembla indicar que són actuacions relacionades amb la construcció de l’anomenat Maremàgnum o Col·liseum.

Per aquesta raó, des del Bloc-Compromís volem posar de manifest el següent:

1.- Que, una altra vegada i com ve sent massa habitual, este grup municipal no ha rebut cap informació al respecte d’eixa actuació municipal.

2.- Que lamenta l’escassíssima, per no dir nul·la, sensibilitat municipal en matèria mediambiental que es demostra amb la invasió dels parcs públics i la seua parcial eliminació per instal·lar tot tipus d’infrastructures, fixes o desmuntables.

3.- Que, des d’un punt de vista legal, desconeixem si el projecte està aprovat o no, si compta amb les llicències pertinents i si es compleix amb la normativa urbanística que només permet una ocupació del 5% de la zona verda, aspectes tots que ens agradaria que ens aclariren.