Lorena Milvaques critica que el Govern Municipal abandone “la protectora, que tan bon servei havia prestat a Gandia des de fa molts anys i no afronte el problema”.

Gandia, 27 de desembre de 2012.-

El Grup Municipal del Bloc-Verds: Compromís lamenta que una vegada més Gandia haja perdut un bon servei com a conseqüència d’una roïna gestió del Govern Municipal. En aquest cas, ha sigut la Societat Protectora d’Animals (SPAMA) la que ha tingut que finalitzar la seua tasca a la ciutat, per no cobrar un deute que, segons denuncia l’entitat, ascendeix a 80.000 euros.

La portaveu de Compromís, Lorena Milvaques, critica que el Govern municipal en comptes de fer front al problema, haja fugit d’estudi, i no només no pague a la societat, sinó que damunt el que faça és buscar una altra empresa per a que preste el servei: “Torró demostra, com sempre, que en aquesta ciutat o estàs amb ell o estàs contra ell”.

Milvaques explica que el deute amb l’Ajuntament de Gandia i amb la Generalitat Valenciana “ha ofegat la Protectora i l’ha abocada a una situació insostenible, doncs ja no por fer front als seus pagaments a proveïdors, menjar per als animals, veterinaris, etc”.

Per això, Compromís demana al Govern Municipal que assumeixca la seua responsabilitat, que abone el que deu, per a que SPAMA puga continuar amb la seua bona tasca.