El regidor, Facund Puig, lamenta que el Govern local propicie, amb diners públics, la implantació d’un centre privat i elitista, mentre l’educació pública de la ciutat pateix les fortes retallades del PP.

Demanen la convocatòria, extraordinària i urgent, del Consell Escolar Municipal perquè aborde la qüestió.

Gandia, 20 de maig de 2013.-
“Un autèntic despropòsit”. Així ha qualificat el Grup Municipal de Compromís per Gandia l’anunci del Govern local d’iniciar els tràmits per ubicar un centre educatiu privat en instal·lacions municipals.

El regidor, Facund Puig ha deixat ben clar que el seu grup no donarà suport a aquest tipus d’iniciatives, “perquè els diners públics són per a l’educació pública. És d’una hipocresia total carregar-se l’ensenyament públic, amb fortes retallades econòmiques, en infraestructures i personal docent, mentre s’aposta per centres elitistes”.

Compromís recorda que aquests tipus de projectes provocaran el tancaments d’unitats a centres públics, fins i tot afectarà a l’ensenyament concertat i privat de la ciutat, amb el conseqüent acomiadament de treballadors.

Puig tampoc entenc que l’Ajuntament, “que té problemes per a pagar els lloguers dels locals amb serveis municipals, renuncie a un edifici públic i trasllade el CSI-COM a un altre lloc, pel qual igual ha de pagar”.

Finalment, el Grup Municipal de Compromís per Gandia ha demanat, per registre d’entrada, la convocatòria extraordinària i urgent, del Consell Escolar Municipal perquè aborde la qüestió i trasllade la seua preocupació i malestar al govern local de Gandia.