Per a Compromís que a la nostra ciutat, durant el mes turístic per excel·lència, continue quedant-se gent sense treball és del tot negatiu.

El Grup Municipal reclama al Govern del PP que deixe de mirar cap a l’altre costat i evite les valoracions triunfalistes mentre continuen destruint-se llocs de treball cada mes que passa.

Gandia, 05 de setembre de 2013.-

El Grup Municipal de Compromís a l’Ajuntament de Gandia ha valorat les dades de l’atur a Gandia corresponents al mes d’agost, com unes xifres que  demostren que a la nostra ciutat cada mes que passa la creació de llocs de treball és nul·la i, per contra, hi ha més gent sense cap tipus de feina, siga quina siga la xifra. Concretament a Gandia, el mes passat s’incrementà en 13 aturats més respecte al mes anterior, i s’arriba a dades tan escandaloses com les de 9.047 persones sense cap ocupació.

Per a la portaveu, Lorena Milvaques, “el nombre d’aturats a la nostra ciutat cada vegada preocupa més, el Govern del PP no pot mirar cap a un altre costat i justificar de cap manera ni tan sols la destrucció d’un sol lloc de treball més a la nostra ciutat”.

En aquest sentit, Milvaques ha criticat que la portaveu del Govern, Ana Penalba, parlara de “los mejores resultados de desempleo desde el año 2006”, ja que el que els deuria preocupar en realitat no és que la xifra siga menor, sinó que a dia de hui continuen destruint-se llocs de treball.

La regidora econacionalista també ha recordat a Penalba que este mes finalitzarà el Pla d’Ocupació d’este estiu i esperen que les xifres d’aturats a Gandia siguen molt més dolentes del que vol transmetre el govern.“Torró i el PP han de fer una anàlisi minuciosa de la gravíssima situació de l’atur a Gandia a hores d’ara, de l’estacionalitat en la creació de llocs de treball i  la destrucció del mateixos cada dia que passa,  i actuar de forma responsable per tal d’evitar que les xifres vagen en augment”.