“Valencians, tot l’any” ha estat la particular forma amb què enguany Compromís per Gandia i Compromís JOVE Gandia han volgut felicitar la ciutadania pel Dia Nacional del País Valencià i reivindicar el 9 d’Octubre.

Un vídeo produït des de l’Àrea de Comunicació, Imatge i Innovació Compromís per Gandia  i gravat el passat 5 d’octubre al voltant de l’escultura 25 d’Abril per llençar un missatge alegre i reivindicatiu: “perquè de la desfeta s’ix amb més força, perquè no exercim de valencians sols un dia a l’any, perquè som valencians sense complexos: cada dia fent camí!”

Compromís per Gandia i Compromís JOVE Gandia volen agrair les vora 200 persones participants en “Valencians, tot l’any”,  l’acollida que van tindre a la convocatòria “fem del 25 d’Abril un 9 d’Octubre” per fer palés a Arturo Torro i el Partit Popular de Gandia, amb un abraç simbòlic formant una cadena humana al voltant de l’escultura d’Antoni Miró, el rebuig de la ciutadania al trasllat de l’escultura i el canvi de nom al Parc del País Valencià, “perquè els símbols de les valencianes i valencians no es toquen”.