Celebren demà una assemblea oberta a la ciutadania on s’analitzaran els resultats electorals, l’actualitat municipal i s’escoltarà les propostes de la gent.

LAURA MORANT: “Compromís és un instrument de canvi social al servei de les persones, fem-lo útil”.

“Com ja sabreu, a maig tingueren lloc les eleccions europees, i poguérem portar a Brussel·les una veu valenciana, la de Jordi Sebastià, el nostre eurodiputat que ben bé defensarà els interessos dels valencians i les valencianes. Ara, en menys d’un any tenim les eleccions locals, i per tant, tindrem l’oportunitat de posar fi a un govern de majoria absoluta del partit popular. És per això, que tenim molta feina a fer i totes les mans són necessàries per canviar el panorama polític local actual. Us convide a vindre a la pròxima assemblea de Compromís, perquè ens escolteu, però el més important: escoltar-vos a vosaltres per saber quina és la Gandia que entre tots hem de construir. Compromís és un instrument de canvi social al servei de les persones, fem-lo útil. Ens veiem divendres, et necessitem!” Ha assegurat, la secretària local de Compromís per Gandia, Laura Morant.