• Les regidores anuncien que el dijous 8 de març secundaran la vaga i no treballaran per demostrar que sense elles, a l’Ajuntament també, no es pot tirar endavant. “Animem que totes les dones ens acompanyen i que criden ben fort que ja hi ha prou i que aturem esta societat”.

Les tres regidores de Compromís a l’Ajuntament de Gandia, Lorena MilvaquesAlícia Izquierdo i Laura Morant, han comparegut aquest matí en roda de premsa davant la porta de l’Ajuntament, per a convidar, conjuntament amb Dones amb Compromís, totes les dones de la ciutat que se sumen el proper dijous dia 8 de març a la convocatòria de vaga general, la vaga de les dones. El motiu: aturar la societat.

Lorena Milvaques: “Som la majoria de la societat. I sense nosaltres la societat no camina, no tira endavant. Necessitem que totes, unides i fent força, ens concentrem a la plaça de l’Ajuntament el proper 8 de març a les 12.00h per cridar ben fort que ja hi ha prou”. “Animem totes les dones a secundar eixa vaga”.

Segons han declarat, es tracta de secundar la vaga general de treball i també vaga de consum, vaga escolar i vaga de cura de les persones.

La regidora d’Igualtat anima també a aquelles dones que fan cura d’altres persones i no puguen deixar de fer-ho, que vinguen a la plaça acompanyades de les persones que estan al seu càrrec.

Així mateix, han llançat la proposta d’utilitzar #VagaFeminista i #8demarç per a penjar a les xarxes fotografies del que estan fent eixe dia, per tal de sumar a la reivindicació feminista.

Lorena Milvaques: “Volem parar la societat. Necessitem parar-ho tot. Necessitem dir prou. Necessitem estar unides per acabar amb els sostres de cristall i amb la invisibilització de les dones”.