Lorena Milvaques: “Es tracta d’un projecte que naix amb la il·lusió de convertir aquest dia en una cita perfecta per a reunir les diverses associacions de dones, col·lectius feministes, sindicats, dones professionals i diverses. Volem celebrar la sororitat de les dones i donar a conèixer la tasca que realitzen els col·lectius dins els seus àmbits professionals i d’oci”.

– Al voltant de 30 associacions de dones i altres entitats amb representació femenina es donaran cita el pròxim dissabte, 27 d’octubre, de 10 a 14 h, a la Plaça del Prado.

– Més de 18 estands informatius i actuacions musicals, danses, Muixeranga, art d’acció, lectura de textos, jocs i tallers per a totes les edats… Divendres, 26 d’octubre, a les 19 h i a la Casa de la Marquesa (2n pis), hi haurà també el taller “Ferramentes pràctiques per a la participació ciutadana i l’associacionisme de les dones a nivell local”, subvencionat per la Diputació de València.

La vicealcaldessa i regidora d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives, Lorena Milvaques, acompanyada de la tècnica responsable del departament, Roser Pérez, ha presentat aquest matí la segona edició de la Fira de les Dones, que tindrà lloc el pròxim dissabte, 27 d’octubre, de 10 a 14 hores, a la Plaça del Prado.

“El projecte naix amb la il·lusió de convertir aquest dia en una cita per a celebrar la sororitat de les dones, la solidaritat femenina en un context encara patriarcal i de discriminació. Des de l’àrea d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives hem apostat per aquest esdeveniment, fet per les dones cap a les dones i a la ciutadania en general, com a l’ocasió perfecta per a reunir a les diverses associacions de dones, col·lectius feministes, sindicats i dones professionals i diverses que representen l’ampli ventall de la societat en la que vivim”, ha assegurat Milvaques.

Al voltant de 30 associacions de dones i altres entitats amb representació femenina hi seran presents en 18 estands informatius per tal de donar a conèixer la tasca que realitzen dins dels seus àmbits professionals i d’oci.

També hi haurà un munt d’activitats complementàries per a tots els públics:

• Joc gegant “parxís de la Igualtat”, del Consell dels Joves de Gandia.
  • Actuació Dones Músiques de la Safor.
  • Danses Populars. Roda i Volta.
  • Actuació Dones Muixerangueres.
  • Lectura de textos d’autores Saforísimes.
  • Art d’acció (performance) “Ella”. Lucrecia Masserani.
  • Danses populars. Grup Brials i Postisses.
  • Taller Scrapboocking. A càrrec d’Art i Més.
  • Taller de fang.
  • Actuació de la Coral de Dones de Beniopa.

A més, divendres, 26 d’octubre, a les 19 h i a la Casa de la Marquesa (2n pis), hi haurà també el taller “Ferramentes pràctiques per a la participació ciutadana i l’associacionisme de les dones a nivell local”, subvencionat per la Diputació de València.