La Corporació municipal de Gandia ha guardat aquest migdia tres minuts  de silenci davant l’Ajuntament en la memòria de les últimes dones assassinades a mans de les seues parelles.

La vicealcaldessa de Gandia i regidora d’Igualtat, Lorena Milvaques, i l’alcaldessa de Gandia, Diana Morant, acompanyades dels portaveus municipals i altres membres de la corporació, han mostrat una vegada més el rebuig i la condemna de la ciutat cap a la violència de gènere i han fet una crida a la societat i les administracions “perquè lluitem
conjuntament contra aquesta xacra social intolerable”.

Tots els portaveus dels grups polítics representats al consistori s’han reafirmat en la condemna de la violència de gènere cap a la dona pel simple fet de ser dona.

Recordem els telèfons on poden adreçar-se les persones que pateixen maltractaments o qualsevol persona que siga testimoni d’algun tipus de violència masclista:

• 016: Telèfon d’informació, assessorament jurídic i atenció a víctimes de violència de gènere. Gratuït i no deixa rastre a la factura.
  • 112: Emergències
  • 091: Policia Nacional
  • 092: Policia Local de Gandia
  • 962 95 95 28: Àrea d’Igualtat Diversitat i Polítiques Inclusives. C /
    Carmelites, 2. Baix. Horari: De dilluns a divendres, de 9 a 14 h.