Per tercer any consecutiu, la nostra ciutat hi participa de la mà de l’àrea d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives de l’Ajuntament.

La principal novetat és que per primera vegada presenta una guia, editada en col·laboració amb l’associació sociocultural Poliqroma, on es mostra al món una ciutat LgtbiFriendly des de totes les vessants: cultural, gastronòmica, comercial, ecoturística… Però també les accions que s’hi realitzen durant tot l’any per tal de donar visibilitat, reivindicar i conscienciar la ciutadania del respecte cap a la diversitat LGTBI.

La vicealcaldessa i regidora de Diversitat, Lorena Milvaques hi és aquests dies a Madrid i ha destacat que “ens presentem com a referent de ciutat oberta al món, respectuosa i orgullosa de la seua diversitat, trets que formen part de la nostra riquesa. Per això, fem un reclam global, de ciutat, juntament amb altres destinacions com Benidorm. Estem contentes, perquè ens estan visitant molts professionals del sector que, a l’igual que el públic general durant el cap de setmana, també coneixeran Gandia com a destinació Lgtbifriendly”.