Asseguren que la marxa del regidor de Polítiques Econòmiques, per raons personals, és una gran pèrdua per a la ciutat, ja que en aquests dos anys i mig ha demostrat una gran capacitat de gestió i d’arribar a acords per a pal·liar els efectes devastadors de la pandèmia sobre els sectors productius, sobretot els autònoms i la xicoteta i mitjana empresa.

Ivà Bonet, portaveu local: “Mai deixarem d’agrair-li a Ferran l’esforç i la dedicació al projecte que representa Compromís i a la nostra ciutat. Sens dubte, serà recordat com un dels partícips de la recuperació i de la reactivació econòmica de Gandia. Ens ha donat a totes i a tots un exemple d’honestedat i de treball constant per la ciutat… Moltes gràcies, company. Per sort, ha comptat en el seu equip amb la persona que agafarà el testimoni, la companya Vicenta Ferrer, a qui desitgem també molts èxits en l’etapa que prompte iniciarà i en la qual comptarà amb el suport de les persones que formem el col·lectiu local de Compromís per Gandia”.

Josep Alandete, portaveu del grup municipal de Compromís Més Gandia unida: “El company Martínez ha portat aire fresc a la política municipal i ha demostrat indiscutiblement la seua vàlua per a gestionar amb projectes molt ambiciosos i fonamentals per al nostre teixit productiu, com el Market Place o Fira Mercat Gandia des de la regidoria de Polítiques Econòmiques. A més, ha sabut gestionar els moments tan difícils que hem patit amb la crisi econòmica provocada per la pandèmia liderant la recuperació amb les ajudes a l’empresariat de manera ràpida i eficaç combinant-les amb una aposta decidida de la seua modernització digital. Qui vam apostar clarament i sense dubtes per ell, perquè ens acompanyara en la candidatura de Compromís +´ Gandia unida ja ho sabíem i ara ho coneix tota la ciutadania. Ha estat un honor haver treballat amb ell tot este temps per millorar la ciutat que tant ens estimem. Gràcies Ferran, gràcies amic”.