La plaça Major de Gandia ha acollit a les 12 hores de hui, 17 de novembre, la lectura d’un manifest amb motiu del Dia Internacional de la Memòria Trans.

Enguany, la representant del Club LGTBIQ+ de la Safor-Valldigna, Julen Camarena, ha sigut l’encarregada de donar el discurs en el qual, entre altres coses, ha destacat la importància de “exigir una vida lliure de violència perquè les persones trans puguen exercir els seus drets com la resta de la ciutadania”.

A més, ha defensat l’obligació que tenen els Estats de protegir als qui formen part d’este col·lectiu i de garantir la seua llibertat d’expressió, associació i reunió.

Finalment, els i les assistents han volgut recordar els noms de totes les víctimes que la transfòbia ha deixat al seu pas este 2023.

A l’acte, ha acudit la regidora delegada d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Maribel Codina, acompanyada d’altres membres de la corporació municipal.